2014. január 5., vasárnap

Édeskincs

Nagy Márk Ádám
Édeskincs

Napsugarak simogattak,
Lágy szellőben ők mulattak.
Törökben ültem, gondolkoztam…
Ernyedve, fűben ábrándoztam…
Vajon mikor nő?
Mikor nő ki Ő?
Vártam…
Gondolkoztam…
Kiabáltam!
Szemem végül kitártam,
És én ekkor megtaláltam!
Oldalvást rásandítottam,
Ettől kezdve jól mulattam.
Amikor én megláttam,
Attól kezdve rávágytam!
Illata elkábított,
Lelke tükre rám kacsintott,
Örült nekem…
Kacérkodott…
Pompázott..
Engem ekkor megszállott.
Ernyedt testem kivirágzott,
Ülésből máris vágtázott.
Rohantam!
Futottam!
Törtem!
Liliom?! Itt vagyok eljöttem!
Letelepedtem mellette,
Szívemet máris megette…
Beléestem!
Szerelmes lettem!
Engedtem!
Hogy mindenem az Övé legyen…
Elhozni Őt nem tudtam,
Ott él csak ahol Ő van…
De se baj maradok!
Mellette…
Örökre…
Szívem szerelme,
Liliom annak kegyelme…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése