2013. június 2., vasárnap

Elisabeth és a jégember

2012. 11. 22-én 22:15-kor mikor már őseim aludtak, s én is félálomban kattintgattam az internet világában, az jutott eszembe, hogy írjunk könyvet. Korábban már próbálkoztam és abba is maradt, sőt mi több el is vesztettem valahol a virtuális világ rejtelmeiben. Volt, hogy újra nekifogtam, de azzal sem kerültem előrébb, hiszen meguntam. Ezen könyv tehát az első, mely kezeim közül kikerülhet teljes egészében, és megmutathatom most nektek.

A kisregény mindössze 75 oldalas, és 10 795 szót tárol magában. Aki szereti a szerelmes történeteket, és egy kicsit is át tudja élni a fiktív világ csodáit, annak csak ajánlani tudom.


A történet főszereplője, a címadó Elisabeth, aki szomorú, és magányos.
A történet során egy jégszobrot rendel a család, mely eleinte még csak egy árva tárgynak mutatkozik, ám a szálak bonyolódásakor kiderül, hogy igen csak érző, és gondolkodó ez a fiktív lény. Elisabeth és a jégember  egymásra találnak, majd szerelmesek lesznek. A történet végén azonban a jégember, Ábrahám a „Grönland s világ gondját” szimbolizálva, mikor el jő a tavasz, földbe olvad, ekkor Elisabeth végleg elveszti, s mély depresszióba esik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése