2013. február 9., szombat

Álmatlanság gyönyörködtet

Álmatlanság gyönyörködtet

Fecséreljem életem vagy kétharmadát?
Azt, amit én Istentől kaptam hatalmát?
Aludjam át az időmnek több mint felét?
Felkelek, aztán rosszabb lesz, mint az elébb!

Az idő alatt lehet alkotni, írni,
Festeni, rajzolni, tán csak elmélkedni!
Mire jó az, sokat aludni, henyélni?
Azt a sok drága időt elvesztegetni!

Az idő, érték, pénz akár lehet erény,
Mikor előnyben, az első hely az enyém.
Eksztázisban azon szekundumok alatt,
Mikor már alkotni csak fél óra maradt,
Többnek tűnik álmatlanul, mint pihenve.
Frissen, üdén az ember úgyis szenvedne.

Szívinfarktus, Alzheimer-kór, vagy öreg agy,
Érdekel is az kit, mikor már öreg vagy?
Ezektől meg félni nem kell, te csak annyit,
Aludj, amennyi az életeden könnyít.
***
Mostanra én már, abbahagyom mondókám,
Mert vár az én friss, pihe-puha ágyacskám! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése